Люди особливого ризику

люди особливого ризику

Бади — ліки або «пустушки»?

Став притчею во язицех питання: «Бади — це ліки або просто «пустушки?» зовсім не байдуже для тих, хто знаходиться у зоні ризику отримати те чи інше серйозне захворювання.І, щоб даремно не інтригувати, відповім на це питання відразу — Бади, звичайно ж, не ліки, але і не «пустушки», аж ніяк!А що ж тоді?Прочитайте цю статтю, і ви зрозумієте, в чому справа.

Почнемо з того, що доля Біологічно Активних Добавок (-Бадів) у Росії складалася незаслужено драматично.В Європі або, наприклад в Америці, де здоров'я давно вже головна цінність, люди однозначно зробили вибір на користь цих несучих довголіття препаратів.Тому й живуть там довше на цілих 10-15 років!У нас же більшість людей, незважаючи на велику кількість реклами, досі мало що знають про цих дивовижних речовин.Та й у пресі їм нерідко надають якийсь сумнівний флер і навіть називають ліками «другого сорту».Але це ж абсурд.Адже Бади зовсім не ліки, у них зовсім інша місія!

І раз вже ми заговорили про закордон, тут саме час провести паралель з комп'ютерами, поява яких багато хто щиро вважають суто західним досягненням.Але й це неправда!Все почалося в СРСР, саме тут і була створена перша в світі ЕОМ.Щось подібне сталося і з біологічно активними добавками.Термін «BAD» теж вперше з'явився у нас в країні.Він був придуманий в Інституті харчування Російської академії медичних наук.Ще три десятки років тому!

— До речі, і норми оптимального добового споживання Бадів ми розробили, першими в світі взяли на себе таку сміливість, — свідчить директор Інституту харчування, академік РАМН Віктор Тутельян.І пояснює: Бади — це добавки того, чого не вистачає організму для нормальної роботи в даний момент.Визначено адекватний і максимально допустимий рівні споживання необхідних добавок.Якщо конкретним БАДом ми потрапляємо в цей «коридор», то створюються найкращі умови для активізації всіх захисних сил організму.А значить, реально знижується ризик захворіти!

Ось, виявляється, що може дати людині хороша біологічно активна добавка.Але ті Бади, які на початку 90-х років хлинули в Росію з країн третього світу, знайдений наукою «коридор» занадто часто не потрапляли.Та й просто «пустушок» серед них було предостатньо.Не відомо ким і як зроблені, вони багато в чому дискредитували одну з найбільш ефективних ідей підтримання здоров'я і досягнення довголіття, з якою цивілізовані країни переможно увійшли в XXI століття.

Проте час все ставить на свої місця.В аптеках Росії з'явилися інші — Бади — розроблені серйозними вченими в найбільших академічних НДІ.Один з таких Бадів — препарат «-Капилар».Завдяки високій ефективності він затребуваний десятками тисяч пацієнтів.Це факт!Не так давно відоме маркетингове агентство DSM Group повідомило, що саме ця біологічно активна добавка стала самим продаваним в наших аптеках БАДом в сегменті препаратів для попередження серцево-судинних захворювань!

За що росіяни голосують серцем?

Відомо, що у 55 випадках з 100 росіяни помирають через хвороби серця і судин.Тобто, якщо ми не будемо боротися з цими хворобами, вони, врешті-решт переможуть всіх нас.І кожного окремої людини, і цілу родину, і навіть всю країну!В цьому і криється одна з причин надзвичайної популярності «-Капилара».

Історія створення унікального препарату сягає корінням у часи Радянського Союзу.Тоді в медичних клініках НДІ та головний акцент зробили на попередження хвороб.Інакше кажучи, на профілактику.Найбільші наукові центри незадовго до перебудови приступили до розробки натуральних препаратів, спрямованих насамперед на попередження серцево-судинних захворювань і стримування їх розвитку.Тоді-то в Сибіру в Інституті органічної хімії і створили «Капилар».

Спочатку препарат розроблявся як ліки.Але в ХХІ століття увійшов як БАДа.Він був спеціально адаптований дослідниками для профілактики хвороб серця і судин.Вчені блискуче досягли задуманого.І це оцінили мільйони росіян, масово голосують тепер за «-Капилар» в аптеках.Вибачте, нехай навіть і рублем.

Секрет успіху «Капилара»

Як говориться, «чорт» криється в деталях.Так і тут.При серцево-судинних захворюваннях зазвичай уражається не один який-небудь дуже великий кровоносну судину, а безліч дрібних.З того як назвали новий препарат, зрозуміло, що «Капилар» якраз і впливає на такі найтонші кровоносні судини — капіляри.В яких, власне, і зароджуються всі наші сердечні «і «мозкові» біди: гіпертонія, інфаркти, інсульти і т. д.

У пронизують все тіло людини капілярах вільно уміщається більше 80% обсягу всієї нашої крові.Однак так буває, поки людина здорова.Коли ж насувається біда — при звуженні капілярів, їх закупорки і в'яненні — для крові в цій багатокілометрової мережі вже не вистачає місця.Із-за чого у людини неминуче підвищується артеріальний тиск.

Висновок напрошується сам.Щоб знизити тиск і підтримувати його на оптимальному рівні, найтонші судини треба систематично прочищати.Збільшуючи таким чином в капілярній мережі простір для крові.Цю унікальну роботу і виконує «Капилар».

Що ж ми отримуємо в результаті?По-перше, препарат допомагає нормалізувати в капілярах кров.По-друге, за рахунок цього розвантажуються великі судини.І по-третє, плавно, без стрибків і перевантажень(!)— вирівнюється артеріальний тиск.

Завдяки «Капилару» у людини з'являється реальний шанс знизити ризик судинних катастроф.Тобто жити довше, зберігаючи хорошу працездатність і жвавість розуму.Чи Не це прорив до довголіття!

І ще про одне достоїнство «Капилара».Сприяючи перерозподілу кровотоку в дрібних судинах, він істотно покращує кровопостачання тканин.В тому числі і страждають від грізної ішемії.Виграє від цього і міокард — серцевий м'яз, якість роботи якої визначає все наше життя.

Читайте подробиці!

Читач, напевно, вже задумався — невже при всіх цих плюсах у препарату немає ніяких протипоказань, які обмежують коло його застосування?Відповідаю: особливих протипоказань немає.І це цілком зрозуміло.Адже в основу «Капилара» вчені заклали біологічно активні флавоноїди, виділені з модрини сибірської.Тобто природні речовини!Їх негативний вплив сприймається організмом цілком прихильно, не створюючи людині зайвих проблем.

Виробляють «Капилар» у Москві на Заводі екологічної техніки та екохарчування «ДІОД».Я запитав у генерального директора науково-виробничого підприємства, академіка РАПН Володимира Тихонова:

— Скажіть, в якій віковій групі найбільший попит на ваш препарат?

— Зараз це в основному люди старше 45, — відповів академік.— Але вдаватися до «Капилару», думаю, треба не тільки, коли вже є проблеми з серцем і судинами, а й набагато раніше, поки людина здорова і ще немає явних ознак захворювання.За нашими даними, люди середнього віку і навіть молоді вже приходять до цієї думки і дедалі частіше стають покупцями «Капилара».Їх вибір зрозумілий — стреси, багатогодинне сидіння за комп'ютером, емоційні перевантаження неминуче руйнують і серце, і судини.Невипадково місяць від місяця підвищується затребуваність «Капилара».

Інформація до роздумів

Увага, провісники лиха!

Навіть при тривалій гіпертонії люди цілком можуть не знати, що в них підвищений артеріальний тиск.Однак існують і об'єктивні симптоми, які повинні підказати людині про небезпеку, що загрожувала йому:

шум у вухах;

з'являються важкі головні болі, запаморочення;

погіршується пам'ять;

падає працездатність.

Все це, по суті, сигнали того, що людина вже перебуває в зоні підвищеного ризику розвитку інсульту!

Однак уникнути важких наслідків можна.По-перше, якщо вчасно розпізнати хворобу.А по-друге, якщо відразу ж почати знижувати артеріальний тиск.Але ще краще попереджати недугу.З допомогою спеціальних профілактичних препаратів не допускати, щоб тиск підвищувався.Тепер такі препарати є!Один з них — вітчизняний БАД «Капилар».

Запитуйте в аптеках!

Свої запитання ви можете поставити за телефоном: 8-800-505-20-02

По Росії безкоштовний дзвінок

Не є ліками.СГР № UA.77.99.11.003.Е.017042.04.11.

На правах реклами