«Золоті кулі» для наших дітей

«золоті кулі» для наших дітей

Професор Алексєєва — за прийняття федеральної цільової програми з ревматичним захворюванням, фото Б. КРЕМЕРА

За життя «як у всіх»

ПРИЧИНА захворювання до цих пір невідома.Але ми звернули увагу, що більшість наших пацієнтів — з соціально неблагополучних сімей....Хтось хворіє без видимої причини.Імунна система повинна зберегти своє і знищити чуже: віруси, бактерії і т. д. При ревматичних ж захворюваннях вона починає знищувати своє.До речі, під ревматичними «масками» протікає безліч захворювань, аутоімунних, інфекційних, онкологічних.

Ревматичні хвороби — це хронічні захворювання.Ніхто з медиків ніколи не скаже: «Я вилікую ревматоїдний артрит!»Завдання лікаря — не допустити інвалідності, відставання у фізичному і статевому розвитку.А також забезпечити дитині та її сім'ї високу якість життя.Зараз з'явилася абсолютно нова група препаратів, отриманий генно-інженерним шляхом.Ми називаємо їх «золотими кулями».Кожен з препаратів націлений на певну мішень, яка викликає запалення, руйнування хряща і кістки.При цьому на відміну від старих імунодепресантів вони не викликають побічних ефектів.При ранньому призначенні ліків (у перші 3-6 місяців хвороби) настає стійка ремісія у 90% дітей.Це означає, що дитина росте і живе такий же життям, як і його однолітки.В нашому стаціонарі ми забезпечуємо дітей усіма дорогими препаратами.Але це тільки у нас, у Москві.

Драконівська система

ПРОБЛЕМИ починаються, коли діти їдуть і починають лікуватися за місцем проживання.Практично всі імунодепресанти та біологічні агенти входять у списки ДЛО (безкоштовне додаткове лікарське забезпечення).Тим не менше, пацієнтам їх часто або не видають, або вони отримують дженерики, які за змістом не відповідають оригінальному препарату.Це призводить до загострення захворювання.

Але найбільша проблема в тому, що інвалідність у нас присвоюють не за діагнозом, а за станом хворого.Тобто коли дитина став уже реальним інвалідом.Тільки в цьому випадку діти мають право на безкоштовні препарати.Але дорогого лікування вони потребують самому початку хвороби, коли розвиток інвалідності можна запобігти!Діти не повинні залежати від ДЛО.Ми вже давно виступаємо за прийняття федеральної цільової програми з ревматичним захворюванням, але поки що безрезультатно...

Батьки, зверніть увагу!

ДІТИ починають скаржитися на болі в суглобах, м'язах, в області хребта.Може з'явитися припухлість одного, а іноді декількох суглобів.З'являється кульгавість, а вранці встати з ліжка, почистити зуби, взяти в руку ложку — проблема!Дитина падає на рівному місці, поперхується під час їжі, гугнявить.Часто ревматичні хвороби протікають з високою температурою.Може з'явитися висипка на обличчі і в області декольте (особливо на сонці), навколо очей, над суглобами, а також синява на пальцях стоп і кистей рук, в інших місцях.Малюк різко худне, у неї випадає волосся.У всіх цих випадках потрібно негайно звернутися до педіатра, а краще — до ревматолога.

До речі

ФАХІВЦІ підрахували: з 1 млн. народжених дітей майже 700 тис. матимуть обтяжене стан здоров'я.Вже сьогодні співвідношення здорових і хворих не на користь перших.Приблизно 5% дітей потребують високотехнологічної допомоги — це майже 1 млн. юних громадян!При цьому не всі регіони вибирають відпущені квоти.Педіатри вважають, що їх треба скасувати і ліцензувати установи, нормально їх фінансуючи.