Дванадцять перстів нашого тіла

дванадцять перстів нашого тіла

Іпохондрія — від кишечника?
У давнину депресію пов'язували з органом, розташованим у підребер'ї.
Пізніше вчені описали фізіологію цього органу дванадцятипалої кишки — як центрального органу травлення.Виявляється, клітини її слизової оболонки виділяють в кров більше 30 життєво важливих гормонів.Вони стимулюють виділення ферментів підшлункової залози, виділення жовчі і ферментів тонкої кишки, беруть участь у регуляції внутрішнього стану всього організму, в тому числі нервової системи.Але, на жаль, у подальшому ці висновки були забуті, і дванадцятипалу кишку в наших медичних підручниках прирівняли до частини тонкої кишки.Не дивно, що сьогодні багато лікарів, стикаючись з дуоденитом, розцінюють його різноманітні симптоми як прояви різних захворювань шлунково-кишкового тракту.Багатоликий дуоденіт Причиною запалення дванадцятипалої кишки стають стрептококи, сальмонели та бактерія хелікобактер пілорі.Але причиною захворювання може стати навіть банальна харчова інтоксикація, не кажучи вже про зловживання алкоголем.Хронічні дуоденіти мають ще більше симптомів, чому і розрізняється язвенноподобная, холецистоподобная, панкреатоподобная і змішана форми захворювання.Трави для дванадцятипалої кишки протягом майже п'ятдесяти років я успішно використовую збір лікарських рослин для поетапного лікування гострих і хронічних дуоденитов.Рекомендую приймати їх двічі в рік.Так,на першому етапі, коли потрібно зняти запальний процес, візьміть по 1 ст. л. звіробою і деревію і по 2 ст. л. — квіток ромашки, м'яти перцевої і листаподорожника.Все змішати.Заварювати по 1 ст. л. суміші трав на 0,5 л окропу.Настояти 1 годину, процідити і приймати в теплому вигляді по чверті склянки за 15 хвилин до їжі протягом 2 тижнів — 1 місяця в залежності від вираженості симптомів.Входять у збір трави не тільки знімуть біль, але й покращують перистальтику кишечника, підшлункової залози, печінки і жовчного міхура, нормалізують обмінні процеси.На другому етапі необхідно повести наступ на збудників — хвороботворні бактерії, віруси, найпростіші, паразитів.Їх пригнічує активність збір, що складається изтисячелистника — 9 ст. л., листя берези — 7 ст. л., трави полину звичайного — 5 ст.л., трави фіалки і вероніки — по 4 ст. л., трави сухоцвіту болотної — 3 ст. л., цветковромашки і календули — по 2 ст. л., цветковпижми і конюшини — по 1 ст. л. Готувати і вживати так само, як і перший збір.На третьому етапі потрібно провести лікування супутніх захворювань, викликаних дуоденитом: горець пташиний(спориш) — 7 ст. л., листя подорожника, кульбаби, трава звіробою, корінь кульбаби — по 5 ст. л., квітки конюшини, листя брусникии м'яти перцевої — по 2 ст. л. Заварювати і вживати ці збори, як і попередні.При дуоденіті, що поєднується з гастритом з пониженнойкислотностью шлунка, візьміть квітки і листя кульбаби, траву полину звичайного, траву і квіти звіробою, — кожної рослини по 30 ст. л., подрібненого кореня аїру — 15 ст. л., подорожника і деревію — по 10 ст. л. Все змішайте і заварюйте по 1 ст. л. на 0,5 л окропу.Настояти 1 годину, процідити і пити в теплому вигляді протягом дня рівними порціями за півгодини до їжі.При гастродуоденіті з підвищеною кислотністю ефективний інший збір: зелений стебло вівса посівного — 30 ст.л., подорожник і пустирник — по 20, корінь аїру, кора крушини і насіння кмину — по 10 ст. л. Для приготування добової дози — 2 ст. л. на 0,5 л окропу, томити 25 хвилин під кришкою, процідити і пити по 150 мл за півгодини до їди 3 рази в день.